امل واقعی!!!!
"اُمُّــلِ واقــعــی کــیــه ؟"

مطلبی که امروز گذاشتم

گفته های یه دختر چادری و محجّبه ست

که همیشه مورد بی احترامی خانواده

و دوستای بی حجابش قرار میگرفت

اون دختر میگه مثل همیشه آماده ی شنیدن

متلک های ضدّ حجاب و ضدّ چادر بودم

وارد دانشگاه شدم

چند تا دختر عیّاش کنارِ

چند تا پسرِ عیّاش تر نشسته بودن

خیلی وضع بدی داشتن

نمی دونم چطوری از درب دانشگاه

وارد محیط دانشگاه شده بودن !

منو که دیدن موضوع حرفاشون عوض شد

به من گفتم اُمُّل اُمُّل

بعد زدن زیر خنده

خیلی ناراحت شدم

میخواستم مثل همیشه بهشون اعتنایی نکنم

اما نتونستم...!

رفتم جلوشون گفتم کی اُمُّله؟

من یا شما؟

یکی از این دخترا که مانتوش تازه مد شده بود

با عشوه و ادا گفت :

وااا

معلومه دیگه اُمُّل تویی با این چادر مشکیت...!

بعد زدن زیر خنده و چند تا از این پسرا براش دست زدن

گفتم دختر خوشگل من!

اُمُّل به چی میگید؟

گفت به آدمای قدیمی

به جوونایی که عین مادربزرگا میگردن!!

به شما چادری های صورت گرفته میگیم اُمُّل !

گفتم پس اُمُّل به قدیمی ها میگید؟

با خنده و به صورت هماهنگ همگی گفتند : بعـله

گفتم 1434 قدیمی تره یا 1500 سال ؟

پسره با عشوه گفت: وا مگه ریاضی رو پاس نکردی؟

1500 سال قدیمی تره دیگه!

با لبخند گفتم پس شما اُمُّلید دیگه...!

گفتند : اِ وا چرا ما؟

گفتم شما میگید قدیمی ها اُمُّل هستند

حضرت محمّد 1434 سال پیش مبعوث شد

لزوم چادر و حجاب رو بعد از بعثت اعلام کرد

امّا قبل از بعثتِ حضرت محمّد (ص)

عرب های جاهل بی حجاب بودن

یعنی حدود 1500 سال پیش

حالا بگید شما اُمُّل هستید یا ما چادری ها؟
 

پیج رسمی بسیجی313 http://line.me/ti/p/%40ugh1871w

ربات بسیجی313درتلگرام @Basiji_bot https://telegram.me/Basiji_bot

اینستاگرام بسیجی313 Instagram.com/_u/basiji._313


نظرات شما عزیزان:

bentozahra
ساعت19:28---19 آذر 1394
احسنت عالی بود....ان شاالله موفق باشید حق پناهتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:بسیجی313,حجاب,امل واقعی,shia muslim, | 19:1 | نويسنده : بسیجی گمنام امام خامنه ای |